Job 25 van 73


Report this listing

Solliciteren



Verantwoordelijke payroll HR en boekhouding


Functie

Voor een bouwfirma, met eigen schrijnwerkerij, in Vichte zijn wij op zoek naar een VERANTWOORDELIJKE PAYROLL HR & BOEKHOUDING. Het bedrijf werd in de jaren 1930 opgericht en stelt momenteel een 40-tal werknemers tewerk.

Als VERANTWOORDELIJKE PAYROLL HR & BOEKHOUDING bestaat jouw takenpakket uit:

  • Personeelsadministratie: - input en controle van prestaties + doorsturen naar sociaal bureau - administratie en bestellingen ivm extralegale voordelen - administratieve taken van opstart tot uitdiensttreding (Contract, C4, aanpassen personeelsgegevens, C3.2, personeelsattesten, ...)
  • Boekhouding: - aanmaken van leveranciers- en klantenfiches - aanmaken van nieuwe werfdossiers met de daarbijhorende info (bouwheer, architect, adres, ...) - inboeken van aankoopfacturen - administratieve verwerkingen rond (wagenpark, tankkaarten, allerhande verzekeringen (wagens, personeel,...)
  • Algemeen administratieve taken: - inkomende telefonie - contracten onderaannemers - werfmeldingen - aangetekende zendingen - ondersteuning van de aankoopafdeling (prijsaanvragen, bestellingen, ...)

Jouw profiel

Als VERANTWOORDELIJKE PAYROLL HR & BOEKHOUDING hopen wij onderstaande kwaliteiten te vinden in jouw profiel:

  • bachelor -denkniveau of gelijkwaardig door ervaring
  • goede kennis van boekhouding en/of personeelsadministratie
  • Nl-talig met een parate kennis FR & EN
  • nauwkeurigheid is een must
  • communicatie is voor jou een evidentie, zowel gesproken als geschreven
  • je hebt een eerste ervaring met ERP-systemen
  • je kan vlot overweg met Excel/Word / ...
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)

Aanbod

Bedrijfsinfo

Onze klant is een bouwfirma met eigen schrijnwerkerij.


Onze klant biedt jou:

  • bespreekbaar loon volgens competenties
  • maaltijdcheques
  • hopstialisatie- en groepsverzekering
  • vaste tewerkstelling
  • 4/5 tewerkstelling is bespreekbaar
  • uurrooster: 8.00-12.00 & 13.00-17.00

Interesse? Solliciteer onmiddellijk online of mail ons jouw CV naar kortrijk@startpeople.be

Solliciteren

Start People Kortrijk GT
056/20.33.99

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht